Riley, Alison
Η Alison Riley είναι Ακαδημαϊκή Συντονίστρια στο τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Bishop Grosseteste. Έχει, επίσης, εργαστεί σε μια σειρά προγραμμάτων εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου, στα οποία συμπεριλαμβάνονται μαθήματα αρχικής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του Πανεπιστημίου Bishop Grosseteste, εργάστηκε για δεκαέξι χρόνια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως δασκάλα, υποδιευθύντρια και διευθύντρια, σε ένα μεγάλο σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συμμετείχε σε μια σειρά από συνεργατικά προγράμματα και πρόσφατα σε ένα χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. πρόγραμμα έρευνας για τη «Δημιουργικότητα στην Προσχολική Αγωγή, στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά». Στην διδακτορική της διατριβή διερεύνησε τι επηρέασε τους μαθητές/ες άνω των 16 ετών για την επιλογή του τομέα σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν ειδικότερα, στη διεύρυνση της συμμετοχής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τη διαδρομή των σπουδαστών και σπουδαστριών που εισάγονται στην ανώτατη εκπαίδευση με μη τυπικά κριτήρια.
τίτλοι
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2024 Κατανοώντας και Αξιοποιώντας Παιδαγωγικές Θεωρίες Συγγραφέας Τζιόλα Σκληρόδετο
2020 Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες Συγγραφέας Τζιόλα Σκληρόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2024 Κατανοώντας και Αξιοποιώντας Παιδαγωγικές Θεωρίες Τζιόλα Σκληρόδετο
2020 Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικά προκλητικές θεωρίες Τζιόλα Σκληρόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα