Boyd, Harper
Μπόιντ, Χάρπερ
τίτλοι
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2002 Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης Συγγραφέας Εκδόσεις Παπαζήση Χαρτόδετο
2002 Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης Συγγραφέας Εκδόσεις Παπαζήση Χαρτόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2002 Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης Εκδόσεις Παπαζήση Χαρτόδετο
2002 Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης Εκδόσεις Παπαζήση Χαρτόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα