Δημητριάδης, Σέργιος
Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Aix-Marseille (Γαλλία). Μετά από δεκαετή διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική εμπειρία στη Γαλλία, το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του καθηγητή. Διδάσκει, μεταξύ άλλων, μαθήματα Ψηφιακού και πολυ-καναλικού (omni-channel) μάρκετινγκ, διαχείρισης εμπειρίας πελάτη (customer experience management), και ψηφιακού περιεχομένου. Το δημοσιευμένο έργο του περιλαμβάνει περισσότερα από 60 άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι επίσης επιστημονικός υπεύθυνος εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Κέντρο επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης του ΟΠΑ και έχει διατελέσει σύμβουλος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά
τίτλοι
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2014 Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ : Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον Συγγραφέας Rosili Σκληρόδετο
2014 Στρατηγικό βιομηχανικό (Β2Β) μάρκετινγκ : Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση Συγγραφέας Rosili Σκληρόδετο
2010 Μάρκετινγκ : Αρχές - Στρατηγικές - Εφαρμογές Συγγραφέας Rosili Χαρτόδετο
2003 Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ Συγγραφέας Rosili Χαρτόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
2014 Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ : Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον Rosili Σκληρόδετο
2014 Στρατηγικό βιομηχανικό (Β2Β) μάρκετινγκ : Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση Rosili Σκληρόδετο
2010 Μάρκετινγκ : Αρχές - Στρατηγικές - Εφαρμογές Rosili Χαρτόδετο
2003 Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ Rosili Χαρτόδετο
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα
Έτος Τίτλος Ιδιότητα Εκδοτικός Οίκος Δέσιμο
Δεν βρέθηκαν έργα